onsdag 5. mai 2010

Elendig blogger

Jaja jeg er nok ikke en super blogger! Skjer ikke så mye her, som er relevant for andre å følge med på. Går stadig å venter på løpetid på Ronja. Alle tegnene er der, men intet skjer. Håper at hun snart kommer igang, så hun er ferdig til Agderprøven.
Jeg trener endel minne om dagen. Birgitta Stafflund hadde en fin betegnelse for det jeg trener om dagen, nemlig " send off fotscent " tror jeg det var ?
Bruker et jorde som er ca 80X100 meter. Går fra hjørne til hjørne med hunden, legger igjen en dummie eller fler. Hunden har da vært på stedet og har forhåpentlig et minne om dette. I stedet for å sende fra hjørne til hjørne, går jeg inn på mitten av jordet å sender, dermed har de minnet, men ikke "fotsporet" å gå etter. Derfor send off fotscent.
Sidetegn å "back" begynner hun etterhvert å skjønne, men der er det stadig sagte prograsjon og gjerne et par skritt tilbake, engang i blandt. Men sånn er det!
Er plutselig tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar